3/05/2018

FUTRO, RETRO OKULARY, KOLCZYKI TWARZE, MOTOCYKLOWE BUTY // FUR, RETRO SUNGLASSES, FACE EARRINGS, BIKER BOOTS

 FUTRO - VINTAGE / RETRO OKULARY, KOLCZYKI TWARZE - ALIEXPRESS / MOTOCYKLOWE BUTY - NO NAME (KUPIONE W PARYŻU) / BLUZKA, SPÓDNICA - NO NAME LUB SH
 FUR - VINTAGE / RETRO SUNGLASSES, FACE EARRINGS - ALIEXPRESS / BIKER BOOTS - NO NAME (BOUGHT IN PARIS) / SHIRT, SKIRT - NO NAME OR SH

Jako, że nie wiemy czy za oknem bardziej zima czy bardziej wiosna, dzisiejszy strój jest także na granicy trendów właśnie z tych pór roku - zimy i wiosny. Jesienią i zimą 2017 roku były modne wszelkiego rodzaju futra, futerka czy miśki. Ja skusiłam się na tego rodzaju okrycie wierzchnie dopiero, gdy wyszło słońce, z racji, iż moje sztuczne futro nie jest zbytnio ciepłe. Jesli chodzi o okulary i kolczyki, zdecydowanie będą to trendy na wiosnę/lato 2018 (szczególnie okulary). Ja już jestem gotowa na wiosnę. A wy? :)
Since we are not sure whether it is winter or spring outside of the window, today's outfit is also between trends from these two seasons - winter and spring. In the autumn and winter 2017 various furs and teddy coats were in fashion. I decided to grab my fake fur only now due to the fact that my fur is not so warm to wear it in winter. When it comes to retro sunglasses and face earrings, they are definitely going to be top trends in spring/summer 2018 (especially the sunglasses). I'm ready for spring. Are you? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz