10/22/2016

O Mnie / Me


Nazywam się Angelika Szcześniak. Mieszkam na Śląsku. Mam 21 lat i studiuję filologię angielską na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Interesuję się muzyką i modą. 
Nazwa bloga wzięła się stąd, że lubię łączyć styl prosty z dodatkami boho, hippie. Słowo "bohomazy" kojarzy mi się z obrazem przepełnionym zarówno kolorami, jak i pomysłami. Myślę, że każdy człowiek gdzieś w środku jest właśnie taki - kolorowy i pełen pomysłów. 
Stylizacje na blogu nie będą zawsze boho, ponieważ ubieram się zgodnie z humorem i okolicznością (każda kobieta chyba mnie zrozumie ;)). 
Pomysł na modowego bloga pojawił się gdy wzięłam udział w programie "Shopping Queen Polska". Miałam przyjemność wygrać 3 odcinek 3 edycji i dało mi to bardzo dużo pewności siebie. Miło było usłyszeć tyle dobrych słów od ludzi, którzy profesjonalnie zajmują się modą. Powiedzieli mi, żebym była bardziej śmiała, abym się nie obawiała i wyszła do ludzi z moim stylem. No to wychodzę :).

My name is Angelika Szcześniak. I live in Silesia. I am 21 years old and I study english philology at the University of Silesia in Katowice. I am interested in music and fashion.
The name of the blog comes from the fact that I like to combine simple, basic style with boho or hippe accessories. The word "bohomazy" (in English "daubs" - connected with painting) reminds me of a painting that is full of colours and ideas. In my opinion every person is colourful and full of ideas.
My outfits are not going to be always connected with boho style. That is because every day I feel in a particular way and this determines my outfit (I suppose ladies will understand me :)).
The idea to start writing a (fashion) blog appeard after I took part in this programme - "Shopping Queen" (Polish edition). I won the 3rd episode of the 3rd season and it gave me a lot of confidence. It was so nice to hear so many positive comments made by people that are professionally connected with fashion. They told me not to be so shy, not to be scared. They adviced me to be proud of my style and to show it to others. So now I do  :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz